گاهي از خودم خيلي بدم مياد به خاطر رفتارهاي مزخرفي كه دارم
نميدونم چي باعث ميشه يه رفتار مزخرف مسخره رو تو زندگيم هي تكرار كنم
اينقدر از فكر وخيال كلافه شدم كه نتونستم بخوابم
دلم خواست الان يكم بنويسم كه بلكه آروم بشم
تصميم گرفتم تلاش كنم كه ديگه به چيزهايي كه بهم آسيب ميزنن نه فكر كنم نه بهشون اهميت بدم
بايد به دنبال ساختن روياهام باشم اگه بتونم اونارو بسازم فكر ميكنم ديگه هيچ موضوع با اهميت تري از كارهام براي فكر كردن وجود نداشته باشه
بايد بتونم زندگيمو تغيير بدم
تغيير هميشه دردناكه ولي در نهايت ثاثير خوبش باعث ميشه در بلند مدت احساس رضايتمندي بيشتري داشته باشي
به قول خودم هر وقت شاكي ميشم : بيخيال دنيا و آدماش
كاري رو بكن كه احساس خوبي بهت ميده و با هيچ احدي كاري نداشته باش
و بدون هر آدمي كه الان كنارته واسه اينه تو رو يه قدم به روياهات نزديك كنه پس بايد با آدمهاي زيادي روبه رو بشي تا بتوني به خواسته هات دست پيدا كني پس دنبال چيز ديگه اي نباش
يجنب الانم براي تصميمي كه گرفتي دير شده از همين الانم شروع كني ضرر نكردي
پروردگارا با تمام قلبم از تو ميخواهم قدرتي به من عطا فرمايي كه هيچ چيز و كس نتواند غمگينم كند
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71