به نام بي همتاي بزرگ
فتبارک الله احسن الخالقین
جمله معروفی است برای ما مسلمانان
خداوند به خاطر آفرینش موجودی همچون من به خود تبریک گفت
ولی من چه کردم با خودم و با همسانانم
انسان این موجود عجیب و پر رمز و راز ، بد عهد و فراموشکار
فراموش میکند که متعهد شده به انجام رسالش
و در هرج و مرج دنیا بدنبال منافع خود میگردد
قدرت ، ثروت و شهرت !!!!!!!!!
خیلی ساده است محاسبات اصول خوشبختی:
۱-قدرت مطلق از آن خداست پس چگونه است من در جایی دیگر آن را میجویم؟؟؟؟؟
۲-ثروت واقعی در قلبهای بی نیازان است و من چرا همیشه بدنبال مادی کردن آن هستم؟؟؟؟
۳-شهرت را چه چیزی میتوان یافت وقتی مشهورترین و خوبترین ها که میشناسم بی نیازترین ها و خداترس ترین ها بودند؟؟؟
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟؟؟؟
خسته میشوم از دیدن نقابها ، مگر میشود اینقدر راحت بدعهدی کرد
مگر میشود هر روز صبح با نقابی جدید در معرکه دنیا رقاصی کرد
مگر میشود با نقاب عاشق شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجای راه را اشتباه فهمیدیم ، کدام قسمت زندگی را بد شروع کردیم ، که اینگونه به سوگ انسانیت نشسته ایم
و ای بزرگ بی همتا تو آگاه به هر چیزی وقتی فرمودی:
یقینا انسان در زیان است.
و من چه دیر دریافتم که نیازم را از تو بخواهم نه از موجودی که خود در زیان است.
اینجا برای از تو نوشتن مرا هوا کم است
دنیا برای از تو سرودن مرا کم است
ووقتی فرمودی زمانی را بیاد بیاورم که خورشی تاریک میشود و ستارگان تیره میشوند ترس تمام وجودم را گرفت ول فقط لحظه ای این ترس را داشتم و در مشغولیات دنیا فراموشش کردم یادم رفت وعده ات حق است یادم رفت بسیار دوستم میداری و برای نجاتم یاداوری میکنی ،یادم رفت قولم را ،یادم رفت محبتت را ، یادم رفت نعمتهایت را و.....
آنگاه فرمودی اگر این آیات را بر کوهها نازل میکردی خاضعانه در برابرت هیچ میشدند.
دوستت دارن خداوند مهربانم، دست گهنکارم را به سویت دراز میکنم و از تو طلب بخشش دارم
برای خطاهایم ،برای لغزشهایم وبرای تمام کاستیهایم
و تو چه زیبا بخشنده ی مهربانی و دستگیر همه مخلوقات خود
فتبارک الله احسن الخالقین
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35